همراه اول برای مقابله با كرونا چه كرد؟

همراه اول برای مقابله با كرونا چه كرد؟ به گزارش تعمیر تلفن با آغاز طرح بسیج ملی مدیریت مبارزه با بیماری كرونا، اپراتور اول در جهت مسؤولیت اجتماعی، تماس ۶۰ هزار مراقب سلامت و بهورز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در سطح كشور را به منظور آموزش، پیشگیری و مراقبت از خانوارهای ایرانی مجانی كرد.


به گزارش تعمیر تلفن به نقل از ایسنا، شركت ارتباطات سیار ایران اعلام نمود: به منظور ایجاد امكان دوركاری بهورزان از یك سو و هم اعتمادسازی و پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی از جانب دیگر، راهكار نوینی عرضه شده است تا مراقبین سلامت و بهورزان وزارت بهداشت بتوانند با استفاده از سیم كارت همراه اول خود، بدون آشكار شدن شماره هایشان، با خانوارهای هدف به صورت مجانی تماس بگیرند. بدین سان به جای شماره بهورزان، كلیه تماس های در رابطه با پیشگیری و مراقبت از بیماری كرونا با شماره مورد تائید وزارت بهداشت (سرشماره ۴۰۳۰) برقرار خواهد شد.
وصل خطوط قطع یكطرفه همراه اول
همینطور اپراتور اول اعلام نمود كه با عنایت به نیاز مشتركان به ارتباط در این روزهای حساس به علت انتشار ویروس كرنا، تمامی خطوط دائمی كه به علت عدم پرداخت صورتحساب آخر دوره بهمن ماه قطع یكطرفه شده بودند را وصل كرده تا این دسته از مشتركان هم بدون دغدغه، از ارتباط در شبكه پایدار همراه اول بهره مند شوند.
همراه اول اعلام نموده كه پیش از این هم با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال به ساخت و تجهیز یك بیمارستان سیار و افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت شبكه جهت تأمین نیاز مشتركان برای دوركاری و یادگیری از راه دور در این راستا اقدام نموده بود.



1398/12/23
15:12:47
5.0 / 5
3327
تگهای خبر: آموزش , اپراتور , ارتباطات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲

تعمیر تلفن

fixtel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تعمیر تلفن محفوظ است

تعمیر تلفن

تعمیر تلفن، تعمیر موبایل