جزئیات راه اندازی نزدیك به ۵۰۰۰كیلومتر فیبرنوری در كشور

جزئیات راه اندازی نزدیك به ۵۰۰۰كیلومتر فیبرنوری در كشور به گزارش تعمیر تلفن مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات با بیان این كه عملیات راه اندازی نزدیك به ۵۰۰۰ كیلومتر فیبرنوری در كشور از استان چهارمحال و بختیاری شروع شده است، اظهار داشت: در این طرح كه مقرر است با همكاری شركت مخابرات ایران تا آخر شهریور ۹۸ در نقاط مختلف كشور به اتمام برسد، ظرفیت بیش تری به استان های محروم اختصاص پیدا كرده است.


به گزارش تعمیر تلفن به نقل از ایسنا، مهرداد ترابیان - مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات -، درباره جزئیات شروع عملیات راه اندازی نزدیك به ۵۰۰۰ كیلومتر فیبرنوری در كشور كه قبل از این وزیر ارتباطات از آن اطلاع داده بود، اظهار داشت: فیبرنوری زیرساخت توسعه ارتباطات بشمار می رود. از این رو برای ایجاد ارتباطی با كیفیت و با سرعت بالا برخی از روستاهای كشور، طرحی برای كشیدن نزدیك به ۵۰۰۰ كیلومتر فیبرنوری برای ایجاد با ظرفیت و كیفیت بیش تر ارتباطات تدوین و به مرحله اجرا درآمد.

عملیات پایلوت آغاز شد
وی با اشاره به اینكه تا آخر شهریور سال آینده مقرر است راه اندازی آن به آخر برسد، اضافه كرد: این پروژه كه با همكاری شركت مخابرات ایران از ماه گذشته بعنوان پایلوت در استان چهارمحال و بختیاری اجرا شده است، ظرفیت بیش تری به استان های محروم تری چون فارس، كرمان، هرمزگان، كهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و خراسان شمالی اختصاص پیدا كرده است.
بنابر اعلام وزارت ارتباطات، به قول ترابیان، مطابق برنامه ریزی انجام شده در استان های محروم، عملیات كشیدن بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ كیلومتر و مابقی استان ها ۱۰۰ كیلومتر فیبرنوری اجرایی می شود.
روز گذشته، محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - از شروع عملیات راه اندازی ۴۹۶۰ كیلومتر فیبرنوری در نقاط مختلف كشور برای افزایش كیفیت خدمات نسل سوم و چهارم در حاشیه شهرها و جاده ها اطلاع داد.



1397/11/28
15:40:49
5.0 / 5
4957
تگهای خبر: ارتباطات , خدمات , شركت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵

تعمیر تلفن

fixtel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تعمیر تلفن محفوظ است

تعمیر تلفن

تعمیر تلفن، تعمیر موبایل