رونمایی از دو گوشی میان رده سامسونگ

رونمایی از دو گوشی میان رده سامسونگ تعمیر تلفن: شركت سامسونگ از دو گوشی میان رده خود به نام های گالكسی اس ۴ پلاس و جی ۶ پلاس رونمایی كرده است كه هر دو مجهز به باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری هستند.



به گزارش تعمیر تلفن به نقل از اسین ایج، گوشیهای مذكور در سه رنگ قرمز، سیاه و آبی عرضه شده و در مقایسه با گوشیهای قبلی بخش بیشتری از قاب جلویی آنها به نمایشگر اختصاص یافته، به گونه ای كه بدون افزایش ابعاد گوشی شاهد بزرگ شدن ۱۵ درصدی نمایشگر هستیم.
استفاده از فناوری صوتی دالبی اتمز برای پخش ۳۶۰ درجه صدا همچون دیگر مزایای این دو گوشی است. البته گوشی جی ۶ پلاس دارای سنسور اثر انگشت هم هست. هر دو گوشی دارای قابلیت تازه ای به نام Emotify هستند كه شخصی سازی پیام های ارسالی و آواتارها را ممكن می كند.
Galaxy J۶ Plus دارای دوربین دوگانه ۱۳ و ۵ مگاپیكسلی در پشت و دوربین سلفی ۸ مگاپیكسلی همراه با فلاش در جلو است. اما گوشی Galaxy J۴ Plus دارای دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیكسلی در پشت و جلو است.
امكان نصب كارت حافظه، پردازنده Snapdragon ۴۲۵، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه برای Galaxy J۶ Plus و ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه برای Galaxy J۴ Plus همچون خصوصیت های این دو گوشی است. هر دو گوشی مجهز به سیستم عامل Android Oreo هستند. قیمت این دو گوشی به ترتیب ۲۲۰ و ۱۵۰ دلار است.

1397/07/01
23:27:09
5.0 / 5
5221
تگهای خبر: باتری , حافظه , دوربین , سامسونگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳

تعمیر تلفن

fixtel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تعمیر تلفن محفوظ است

تعمیر تلفن

تعمیر تلفن، تعمیر موبایل