وزیر ارتباطات اعلام كرد:

صحت ادعای تماس با مسافران تا۹: ۲۸، یكی از تلفنها تا۷عصر روشن بود

صحت ادعای تماس با مسافران تا۹: ۲۸، یكی از تلفنها تا۷عصر روشن بود تعمیر تلفن: وزیر ارتباطات درباره نحوه رهگیری هواپیمای مفقود شده با استفاده از تماس تلفنی با مسافران هواپیما تا ساعت ۹: ۲۸ روز حادثه توضیح داد و گفت تلفن یكی از مسافران تا ساعت ۷ عصر روشن بوده است.


به گزارش تعمیر تلفن به نقل از مهر، محمد جواد آذری جهرمی در مورد اخباری كه در مورد وجود گوشی روشن یكی از مسافرین طرح شد و هم اخبار دیگری كه روز گذشته در مورد تماس یكی از شهروندان یاسوجی با یكی از مسافران انتشار یافت، توضیح داد: وی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در مورد اخباری كه در مورد وجود گوشی روشن یكی از مسافرین طرح شد و هم اخبار دیگری كه روز گذشته در مورد تماس یكی از شهروندان یاسوجی با یكی از مسافرین و صحبت با وی در هنگام پرواز عنوان شد، توضیحاتی را عرض می كنم.

الف. آگاه شدیم كه تلفن همراه یكی از مسافرین بعد از ناپدید شدن هواپیما روشن بوده و تا ساعت هفت عصر همان روز در دسترس بوده و سپس به علت احتمالی اتمام باتری خاموش می گردد. موقعیت تلفن همراه در سایت روستای كهنگان سمیرم بوده است.

ب. ادعای یكی از خبرنگاران در مورد تماس شهروندی از یاسوج به یكی از مسافرین و دو مكالمه سی ثانیه ای و هفتاد و دو ثانیه ای بررسی و بنا بر اطلاعات تماس ثبت شده، این ادعا صحیح است. تماس اول در ساعت ۸: ۵۶ دقیقه در شمال پلیس راه نجف آباد به مدت سی و یك ثانیه برقرار و مكالمه دوم در ساعت نه و بیست و هشت دقیقه و در منطقه روستای كهنگان بوده است. البته اظهارات خبرنگار مذكور در خصوص ساعت ناپدید شدن صحت ندارد و بنا بر اظهارات سازمان هواپیمایی كشوری ساعت ناپدید شدن نه و سی و چهار دقیقه بامداد بوده است.
اطلاعات سایتهای رصد پروازی در مورد این پرواز هم در لینك
https: //www.flightradar۲۴.com/blog/crash-of-iran-aseman-airlines-flight-۳۷۰۴/
قابل دسترس است كه اطلاعات انتشار یافته، مطابق با بیان رسمی سازمان هواپیمایی كشوری است. ازاین رو تماسهای مذكور پیش از سقوط بوده است.

ج. همكاران ما با استفاده از تحلیلهای فركانسی و جهت یابی تلفن همراه مسافرین مورد اشاره، مطابق عكسهای اول و دوم و سوم، منطقه احتمالی سقوط هواپیما را حدس زده اند. در عكس چهارم تصاویر دقیق ماهواره ای امروز این منطقه كه از سازمان فضایی ایران در تعامل با فرانسوی ها دریافت شده است را مشاهده می كنید، متاسفانه بدلیل ابری بودن منطقه شناسایی میسر نگشته است.

د. با عنایت به اینكه امكان عبور امواج از كوه وجود ندارد، تحلیلهای فنی، منطقه قله پازن پیر را بعنوان منطقه احتمالی سقوط تشخیص داده است.

ه. تیمهای پایش فركانسی از جانب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به منظور جهت یابی فركانسهای رادیویی احتمالی، به منطقه اعزام شده اند.

تیمهای فنی و امدادی درگیر با تمام توان و پركار در حال كار برای دستیابی به نشانه هایی از هواپیما هستند و البته شرایط محیطی سخت بوده و امكان جستجوی سریع را مشكل كرده است. امیدوارم تلاش همه تیمهای درگیر در صحنه سریعتر به نتیجه برسد.

به نوبه خود از همه این عزیزان تشكر می كنم

1396/12/02
09:23:58
5.0 / 5
5058
تگهای خبر: ارتباطات , تلفن , تلفن همراه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵

تعمیر تلفن

fixtel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تعمیر تلفن محفوظ است

تعمیر تلفن

تعمیر تلفن، تعمیر موبایل