نتایج هجدهمین طرح نیكوكاری كلاب اسنپ؛
۱۸۷ هزار و ۵۰۰ مرتبه مشارکت کاربران اسنپ در خرید دستگاه ماموگرافی
به گزارش تعمیر تلفن، اسنپ در طرح نیکوکاری کلاب اسنپ با پرداخت ۷۵۰ میلیون تومان در تأمین بخشی از هزینه خرید دستگاه ماموگرافی سه بعدی با موسسه خیریه بهنام دهش پور مشارکت کرد.
به گزارش تعمیر تلفن به نقل از روابط عمومی اسنپ، هجدهمین طرح نیکوکاری کلاب اسنپ با عنوان «تشخیص زودهنگام سرطان پستان، قدمی بزرگ تا درمان» در ماه آگاهی بخشی سرطان پستان، ۱۰ مهر تا ۱۰ آبان ۱۴۰۳، اجرا شد. اسنپ در این طرح با پرداخت ۷۵۰ میلیون تومان در تأمین بخشی از هزینه خرید دستگاه ماموگرافی سه بعدی با موسسه خیریه «بهنام دهش پور» مشارکت کرد.
طبق اعلام نیاز موسسه خیریه بهنام دهش پور برای مشارکت در خرید دستگاه ماموگرافی سه بعدی، این طرح در قسمت نیکوکاری کلاب اجرا شد و کاربران مسافر با اهدای امتیازهای کلاب خود، بدون احتیاج به پرداخت هیچ وجهی، در این طرح مشارکت کردند.
اسنپ در ازای هر ۲ هزار امتیاز کاربران مبلغ ۴ هزار تومان برای پیشبرد طرح به این خیریه پرداخت کرد. در مجموع با ۱۸۷ هزار و ۵۰۰ مرتبه مشارکت کاربران ۷۵۰ میلیون تومان به تأمین بخشی از هزینه خرید دستگاه ماموگرافی سه بعدی اختصاص پیدا کرد.
موسسه خیریه بهنام دهش پور بیمارستان لقمان حکیم را به علت دسترسی آسان، پذیرش انواع بیمه، نرخ پایین تعرفه های درمانی و تشخیصی و وجود کادر علمی مجرب در اولویت تجهیز معرفی نمود و دستگاه ماموگرافی خریداری شده در این بیمارستان به بهره برداری رسید.
کمپین گسترده آگاهی بخشی در رابطه با سرطان پستان
اسنپ همزمان با اجرای این طرح نیکوکاری کلاب کمپین گسترده ای را برای آگاهی بخشی در رابطه با سرطان پستان شروع کرد. این کمپین هم زمان با آغاز ماه آگاهی بخشی در رابطه با سرطان پستان، ۱۰ مهر تا ۱۰ آبان، اجرا شد. در این کمپین کاربران مسافر علاوه بر مشارکت در تهیه دستگاه ماموگرافی، از راه اطلاعات انتشار یافته در وبلاگ و شبکه های اجتماعی اسنپ، با روش های پیش گیری و تشخیص زودهنگام سرطان پستان آشنا شدند.
بخشی از کمپین آگاهی بخشی در رابطه با سرطان پستان به مهم ترین سرمایه اسنپ یعنی کاربران راننده اختصاص پیدا کرد. باشگاه رانندگان اسنپ از راه کانال های اطلاع رسانی خود آگاهی بخشی نسبت به سرطان پستان را در دستور کار قرار داد. در این راستا، در یک اپیزود از رادیو اسنپ علایم اولیه سرطان پستان، نحوه خودمراقبتی، راه های پیشگیری و اهمیت تشخیص زودهنگام سرطان پستان به کاربران راننده و خانواده های آنها آموزش داده شد.
همچنین، ویدیو آموزشی با همکاری موسسه بهنام دهش پور تهیه شد و برای آموزش همکاران اسنپ در اختیار آنها قرار گرفت. در ادامه، بازارچه خیریه ای با مشارکت این موسسه برای کارکنان اسنپ برگزار و عواید حاصل از آن به صورت مستقیم برای تأمین بخشی از هزینه های درمان بیماران دچار سرطان پستان به موسسه خیریه بهنام دهش پور اهدا شد. همکاران اسنپ و خانواده آنها در ماه آگاهی بخشی در رابطه با سرطان پستان به غربالگری مجانی برای شناسایی زودهنگام این بیماری دعوت شدند. این اقدام با همکاری مرکز جامع تشخیص سرطان بیمارستان برکت انجام شد.
سابقه طرح های نیکوکاری کلاب اسنپ برای بیماران خاص
اسنپ، علاوه بر کمپین آگاهی بخشی در رابطه با سرطان پستان، در سالهای گذشته اقداماتی را برای پشتیبانی از بیماران خاص انجام داده است که همچون آنها میتوان به معافیت کاربران راننده دچار تالاسمی، هموفیلی و ام. اس از پرداخت کمیسیون اشاره نمود. اسنپ پیش از این هم سه طرح نیکوکاری کلاب را با عنوان «کمک به تأمین هزینه های درمان کودکان پروانه ای» با همکاری خانه ای. بی، طرح «مشارکت در تأمین هزینه های نمونه گیری از سلول های بنیادی» با همکاری موسسه محک و طرح «مشارکت در راه اندازی مرکز مشاوره آنلاین افراد دارای اتیسم» با همکاری انجمن اتیسم ایران اجرا کرده است.
اسنپ در قسمت نیکوکاری باشگاه مشتریان خود تلاش می کند با شناسایی طرح های موثر و پایدار مسئولیت اجتماعی در جهت کمک به حل بخشی از مشکلات جامعه قدم بردارد. خیریه ها و سازمان های مردم نهاد می توانند طرح های پیشنهادی خویش را به ایمیل مسئولیت اجتماعی شرکت اسنپ به آدرس csr.pr@snapp.cab ارسال نمایند.
منبع: fixtel.ir
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب