امکان تماس از راه شبکه ملی اینترنت و رفع محدودیت جغرافیایی با سامانه تلفن ابری ایرانی

امکان تماس از راه شبکه ملی اینترنت و رفع محدودیت جغرافیایی با سامانه تلفن ابری ایرانی به گزارش تعمیر تلفن، مرکز تماس ابری از جانب یکی از شرکتهای عضو مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس ارائه شد که به قول آنها این خدمات بستری جهت برقراری تماسهای امن و بدون محدودیت جغرافیایی برای شرکت ها فراهم می آورد.


به گزارش تعمیر تلفن به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، ایجاد یک مرکز تماس ثابت و بدون تغییر شماره، یکی از دغدغه های شرکتهای کوچک و متوسط است. جابه جایی محل شرکت به علل مختلف، استفاده از یک تلفن ثابت مشخص را برای این شرکت ها سخت کرده است. فناوری تلفن ثابت ابری (CLOUD PHONE) یک سرویس مرکز تماس تلفنی است که به شما اجازه می دهد تا به جای برقراری تماس از راه سیستم های آنالوگ سنتی، تماسهای تلفنی خویش را بر بستر شبکه اینترنت ایران انجام دهید.
خانی مدیرعامل این شرکت ضمن اشاره به ایده اولیه راه اندازی تلفن ابری اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که خیلی از شرکتهای نوپا با آن مواجهند، تغییر محل استقرار شرکت است. مستأجر بودن این شرکت ها، امکان استفاده از یک مرکز تماس ثابت سانترال را کم می کند. به نحوی که با یک جابه جایی محل شرکت، هم شماره تلفن شرکت تغییر می کند، هم احتیاج به سیم کشی های جدید جهت راه اندازی تلفن سانترال است.
وی ادامه داد: با توجه به دانشی که در مجموعه شرکت وجود داشت، ایده تلفن ابری را در سال ۹۸ عرضه دادیم و اولین نسخه این مرکز تماس ابری در سال ۹۹ به بازار ارائه شد. از خصوصیت های مرکز تماس ابری همکاران، رفع محدودیت های جغرافیایی، عدم احتیاج به سخت افزارهای رایج مراکز تماس و ثابت بودن شماره های تماس در صورت تغییر محل است.
مدیرعامل این شرکت در مورد نحوه فعالیت این مرکز تماس اظهار داشت: در این مرکز تماس همه امکاناتی که یک مرکز تماس فیزیکی دارد، قابل استفاده می باشد که از آن جمله میتوان به قابلیت ضبط مکالمات، منوی صوتی، ایجاد شماره داخلی، دفترچه تلفن مرکزی و نمایش شماره تلفن تماس گیرنده اشاره نمود.
خانی افزود: هم اکنون بیشتر از ۱۸۰۰ مجموعه از امکانات متنوع این مرکز تماس استفاده می نمایند. برنامه ما در ادامه فعالیت کسب سهم بازار بیشتر، ایجاد پایداری بالاتر و عرضه ماژول های مختلف همچون ماژول هوش مصنوعی کنترل کیفیت است که در سال ۱۴۰۳ این موارد را پیگیری می نماییم.
مراکز تلفن ابری بعنوان جایگزینی نوین برای سیستم مرکز تلفن های محلی مانند ویپ و سانترال، بدون احتیاج به سخت افزارهای پیچیده و تنها با استفاده از اینترنت، امکانات گسترده ای را برای توسعه ارتباطات شرکت ها فراهم نموده اند. این مراکز بدون تنظیمات پیچیده و با سرعت بالا می توانند نیازهای ارتباطی سازمان ها را پوشش دهند. کاهش هزینه ها در مقایسه با تلفن های سانترال رایج، ایجاد امکان تمرکز زدایی برای شرکت ها با اتصال تماس از راه شبکه ملی اینترنت و رفع محدودیت جغرافیایی و سخت افزاری همچون مزایای این سامانه تلفن ابری است.




منبع:

1403/05/06
09:18:44
0.0 / 5
13792
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵

تعمیر تلفن

fixtel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تعمیر تلفن محفوظ است

تعمیر تلفن

تعمیر تلفن، تعمیر موبایل