آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره های بین المللی و فناوری خوارزمی

آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره های بین المللی و فناوری خوارزمی تعمیر تلفن: آخرین مهلت ثبت نام در سی و هشتمین جشنواره بین المللی خوارزمی و سومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی اعلام گردید.


به گزارش تعمیر تلفن به نقل از ایسنا، سی و هشتمین جشنواره بین المللی خوارزمی و سومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی به همت سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران باتوجه به برنامه جهانی توسعه پایدار و یافتن راهکارهای قابل اجرا در مقابل چالش های اصلی برگزار می گردد.
سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران از تمام اساتید، دانش پژوهان، دانشجویان، فناوران شرکت های مستقر در پارک های علم و تکنولوژِی، مراکز رشد، شرکت های دانش بنیان، صاحبان صنایع و... دعوت به شرکت و ارائه طرح کرده است.
پژوهشگران و فناوران تا پایان مردادماه ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به سایت Khwarizmi.ir در سی و هشتمین جشنواره بین المللی خوارزمی و سومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی ثبت نام و آثار خودرا ارسال نمایند.
زمینه های علمی مورد پذیرش در این دو جشنواره عبارتند از:
«زیست فناوری و علوم پایه پزشکی»، «محیط زیست»، «علوم پایه»، «فناوری های شیمیایی»، «صنایع پیشرفته و مدیریت هوشمند فناوری»، «مهندسی مخابرات هوش مصنوعی و فناوری کوانتوم»، «فناوری نانو»، «مهندسی مکانیک»، «مهندسی مکاترونیک»، «مهندسی هوافضا مهندسی عمران»، «مدیریت آب کشاورزی و منابع طبیعی»، «مواد، متالورژی و انرژی های نو»، «هنر»، «مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات»، «معماری و شهرسازی»، «مهندسی برق و کامپیوتر».
محورهای پژوهشی نیز عبارتند از:
* طرح های بنیادی
* طرح های کاربردی
* طرح های نوآوری و فناوری
علاقه مندان می توانند بمنظور شرح مبسوط زمینه های علمی مورد پذیرش و گرایش های مرتبط به راهنمای شرکت در سی و هشتمین جشنواره بین المللی خوارزمی و سومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی به سامانه جامع جشنواره های خوارزمی به آدرس https: //ka.irost.org مراجعه کنند.




منبع:

1403/02/23
09:04:09
0.0 / 5
358
تگهای خبر: اطلاعات , ثبت نام , زمینه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲

تعمیر تلفن

fixtel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تعمیر تلفن محفوظ است

تعمیر تلفن

تعمیر تلفن، تعمیر موبایل