عضو هیات مدیره شركت ملی پست تاكید كرد

وقت آن است که مردم طعم فناوری دیجیتال را بچشند

وقت آن است که مردم طعم فناوری دیجیتال را بچشند عضو هیات مدیره شرکت ملی پست اظهار داشت: ما حدود ۸۰ میلیون مشتری داخل کشور و روزانه یک میلیون مرسوله داریم و نارضایتی یک درصدی در بین آنها، باعث نارضایتی ۳۰ هزار نفر است و ازاین رو پاسخگویی اهمیت زیادی دارد.


به گزارش تعمیر تلفن به نقل از ایسنا، محمدرضا قادری -عضو هیات مدیره شرکت ملی پست- در همایش کارشناسان روابط عمومی شرکت پست که امروز در شرکت پست شهرک قدس برگزار شد، اظهار نمود: عمر روابط عمومی در سازمان های کشور زیاد نیست و صرف نظر از تعریف واژگان و لغت، هنوز خیلی از سازمان ها تعریف درستی از روابط عمومی و جایگاهش ندارند. در خیلی از سازمان ها روابط عمومی به هماهنگ کننده برنامه ها تنزل یافته یا برخی تبدیل به گزارش کننده ی جلسات درون سازمانی شدند که امکان دارد برای مخاطب ارزشی نداشته باشد.
وی با اعلان اینکه فلسفه اصلی روابط عمومی، مردم داری است، اظهار داشت: تمام تلاش روابط عمومی باید این باشد که رضایت مردم را جلب کند؛ این که آنها بخواهند در تقابل با رسانه و مردم باشند، همواره اشتباهات سازمان ها را توجیه کنند و جبهه بگیرند، نشان دهنده این است که سازمان هنوز به بلوغ مناسبی نرسیده است، روابط عمومی نباید تنها تاییدکننده و تحکیم کننده جایگاه مدیران باشد، بلکه با عملکرد خودش سبب می شود جلوی بسیاری از تنش ها را بگیرد.
عضو هیات مدیره شرکت ملی پست با اعلان اینکه در سه سال گذشته، روابط عمومی شرکت ملی پست با وجود امکانات کم، رویکرد خوبی داشته است اظهار داشت که ما در این زمان هفته ای بدون رویداد و اقدام نبوده ایم و این چنین توانستیم روابط عمومی برتر کشور شویم و از کمترین امکانات برای ارتباط با مخاطب استفاده نمائیم. پاسخگویی هم نکته مثبت دیگر روابط عمومی پست بوده است، ما حدود ۸۰ میلیون مشتری داخل کشور و روزانه یک میلیون مرسوله داریم که دو میلیون مخاطب روزانه را شامل می شود و نارضایتی یک درصدی در بین آنها، باعث نارضایتی ۲۰ هزار نفر است و ازاین رو پاسخگویی اهمیت زیادی دارد.
قادری ضمن اشاره به ارتباط مثبت با رسانه ها بیان نمود: کمتر رسانه ای در کشور وجود دارد که با شرکت پست ارتباط نداشته باشد. شرکت ملی پست فارغ از جبهه گیری های سیاسی، با تمامی رسانه های کشور روابط سازنده دارد، آنها از ما صداقت و حسن نیت می بینند و ازاین رو این روابط حسنه بوجود آمده است. شرکت پست در رسانه های دیجیتال و فضای مجازی هم حضور فعالی دارد و با مخاطبان ارتباط برقرار کرده، برای مثال در توییتر و با صبر و حوصله پاسخگوی تمام انتقادات بوده ایم.
وی به مبحث تجربه مشتری هم اشاره نمود و اضافه کرد: ما در شرکت ملی پست، تحول دیجیتال را پیش می بریم و یکی از مهم ترین مباحث در حوزه تحول دیجیتال، تجربه مشتری و بخش مهمی از این تجربه، ارتباط با سازمان و روابط عمومی است، البته ما در زمینه تجربه مشتری و خدمات دیجیتال هنوز کار جدی انجام نداده ایم. ما عمده تمرکز خویش را روی مشترکان تجاری گذاشتیم اما وقت آن است که مردم هم طعم این فناوری دیجیتال را بچشند.
در ادامه این مراسم، محمود لیائی -مدیرعامل شرکت ملی پست- هم بیان نمود: روابط عمومی شرکت ملی پست در میان روابط عمومی های کشور رتبه نخست را دارد و انتظار ما از همکارانمان این است که فاصله کیفی خویش را با روابط عمومی سازمان های دیگر بالا برند و این ظرفیت هم وجود دارد. من در ابتدای حضورم در شرکت ملی پست، برنامه ای برای فعالیت رسانه ای نداشتم، اما حالا اخبار زیادی از سوی شرکت ملی پست منتشر می شود و در رسانه ها و استانهای زیادی حضور پیدا کرده ایم.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همینطور اعلام نمود که برای قدردانی از کارشناسان روابط عمومی، برای همکاران روابط عمومی شرکت ملی پست، یک گوشی تلفن همراه بعلاوه یک سال اینترنت مجانی و یک عدد لپ تاپ در نظر گرفته شده است که بزودی به آنها اهدا خواهد شد.



1401/05/05
23:43:22
0.0 / 5
384
تگهای خبر: ارتباطات , اطلاعات , اینترنت , تلفن
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳

تعمیر تلفن

fixtel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تعمیر تلفن محفوظ است

تعمیر تلفن

تعمیر تلفن، تعمیر موبایل