راهکارهای جامع ارتباطی برای کسب و کارها

راهکارهای جامع ارتباطی برای کسب و کارها به گزارش تعمیر تلفن در ادامه به راهکارهای جامع ارتباطی برای کسب و کارها و چاره ای برای به خدمت گرفتن تکنولوژی های جدید در سازمان ها اشاره خواهد شد.



به گزارش تعمیر تلفن به نقل از مهر، اهمیت و لزوم بهره مندی از فناورهای نوین و سرعت تکامل آنها، سبب شده است عصر حاضر به عصر اطلاعات شناخته شود. توسعه فناوری های نوین تا جایی پیش رفته که امروزه بخش قابل توجهی از معاملات و مبادلات در سراسر دنیا، به صورت آنلاین انجام می شوند.
فناوری های ارتباطی، انقلابی عظیم در حوزه های گوناگون، از بازارهای تجاری، صنایع تولیدی و عرضه محصولات و خدمات سازمانی به وجود آورده اند. آنها امکان بهره وری بیشتر را برای کسب و کارها فراهم و فرآیندهای در ارتباط با عرضه و تقاضا را به طرز شگفت انگیزی تسهیل کرده اند.
امروزه شرکت ها و سازمان ها به لطف حضور در عصر اطلاعات و بهره مندی از فناوری های آن، تعاملات دیجیتالی مؤثرتر و پایدارتری با مشتریان خود برقرار کرده اند که به شکل گیری روابط عمیق تری میان مشتری ها و سازمان ها منجر شده است؛ روابطی که پیش از این، امکان پذیر نبودند.
اکنون دیگر سازمان ها برخلاف سالهای نه چندان دور، می توانند نیازهای مشتریان خویش را حتی قبل از آن که ایجاد شوند، شناسایی و برای مرتفع ساختن آنها چاره اندیشی کنند. در این میان، رهبران و مدیران هوشمندتر، با استفاده از استراتژی های موجود و با تاکید بر فناوری، بازدهی عملیاتی خویش را افزایش و هزینه ها را تا حد ممکن کم می کنند.
فناوری چه کمکی به سازمان ها می کند؟
مثال های بسیاری وجود دارد که می تواند نقش فناوری را در مدیریت موثرتر سازمان ها به روشنی آشکار کند. برای نمونه، تحلیل بازار از مهم ترین حلقه ها در زنجیره نیازسنجی تا عرضه کالا و خدمات است. بدون شک تحقیقات بازار و تحلیل داده ها با روش های سنتی، کاری بسیار طاقت فرساست که هیچگاه نمی تواند نتایج مطلوب و دلخواه را برای سازمان ها ایجاد کنند. شکی نیست که آگاه شدن از بازخورد مشتری درباره کالا یا خدمات ارائه شده، با روش های سنتی، بسیار وقت گیر و دشوار بود.
اما فناوری های نوین و راهکارهایی که به همراه آنها خلق شده اند، امکان گردآوری و تحلیل داده ها را با سرعت و دقتی بسیار بسیار بیشتر از گذشته در اختیار کسب و کارها قرار داده اند. با استفاده از راهکارهای نوین، نیازسنجی مشتریان و درک خواست و سلیقه ایشان، رسیدن به مخاطب هدف و در نهایت رفع نیازهای او، به مراتب آسان تر از گذشته شده است.
برقراری ارتباط به منظور دست یابی به جریان منظم اطلاعات هم از دیگر حلقه های مهم این زنجیره است که به کمک فناوری ها بهره گیری از آنها، یعنی برقراری ارتباط با ذی نفعان و مشتریان و حتا رقبا را برای سازمان ها امکان پذیر شده است.
راهکارهای سازمانی شاتل برای برقراری ارتباط پیوسته و با کیفیت، از بهترین نمونه های به کارگیری فناوری در خدمت ارتباطات سازمانی ست که امکانات زیادی، همچون تبادل اطلاعات در کوتاه ترین زمان، اتصال دفاتر مختلف سازمان با یکدیگر، تلفن سازمانی بر بستر اینترنت، تأمین پهنای باند اختصاصی اینترنت، فراهم کردن بستر دورکاری برای کارمندان، برقراری و مدیریت جلسات آنلاین و مدیریت از راه دور را در اختیار کسب وکارهای کوچک تا بزرگ قرار داده است.
شرکت ها و سازمان ها می توانند با استفاده از فناوری های موجود، به رشد و توسعه کسب وکارشان سرعت دهند. افزون بر این در چند سال گذشته و با عنایت به نیازهای جدید سازمان ها در همه گیری کرونا، بهره گیری از این تکنولوژی ها، نیاز سازمان ها به حضور مداوم نیروی انسانی را برطرف و امکان دورکاری و فعالیت از راه دور را برای کارکنان فراهم نمود.
راهکارهای سازمانی شاتل
اما کسب و کارها چگونه می توانند به این فناوری ها دست یابند و آنها را به بهترین روش در سازمان خود به کار گیرند؟
گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل، که از پیشروان حوزه فناوری اطلاعات در ایران به شمار می آید، به پشتوانه سال ها حضور در این حوزه، خدمات رسانی به هزاران کاربر سازمانی در سراسر کشور را در دستور کار قرار داده است. شاتل با درک مناسب از نیازهای کاربران سازمانی، مجموعه خدمات قابل توجهی را با عنوان راهکارهای ویژه ی کسب و کارها در اختیار عموم شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی قرار داده است.
شاتل با عرضه سبد کاملی از محصولات و خدمات ارتباطی، اینترنتی، امنیتی و محتوایی، همچون پهنای باند اختصاصی، شبکه های خصوصی مجازی، تلفن ثابت و تلفن همراه به شرکت ها و سازمان ها، سازمان ها را در رسیدن به اهداف استراتژیک شان یاری می کند.
اینترنت با پهنای باند اختصاصی
هدف از عرضه پهنای باند اختصاصی (dedicated) به سازمان ها، دست یابی به اینترنتی باکیفیت بالا و بدون ضریب اشتراک است. به این معنا که سازمان ها می توانند روی بسترهای وایرلس یا فیبر نوری، پهنای باند اختصاصی مورد نیازشان را دریافت نمایند و به صورت اختصاصی و با سرعت بالا، به شبکه جهانی اینترنت متصل شوند.
اینترنت با پهنای باند ویژه (optimal)
اینترنت با پهنای باند ویژه (optimal) مانند پهنای باند اختصاصی است و محدودیت سرعت ندارد. تفاوت این راهکار با پهنای باند اختصاصی در پرداخت بر اساس میزان مصرف است. به این معنا که سازمان ها می توانند به اندازه حجم مصرفی شان هزینه اینترنت پرسرعت شان را پرداخت کنند. مراکز آموزشی و اداری، هتل ها و بیمارستان ها و حتا استارتاپ ها می توانند از این خدمات استفاده کنند و متناسب با مصرف دوره ای هزینه ای کمتر بپردازند.
تلفن ثابت
هدف تلفن ثابت شاتل یا شاتل تاک سازمانی، عرضه خدمات تلفن سازمانی بر بستری امن و مطمئن است که سازمان ها را قادر می کند، تماسهای تلفنی داخل و بیرون سازمان را با کیفیت بالاتر و هزینه ای کنترل شده و کم تر برقرار کنند. این خدمات، ویژه سازمان هایی است که به دنبال راهکارهای ارتباطی باکیفیت و هزینه مناسب اند که بتوان با عنایت به ابعاد سازمان، آنرا به صورت اختصاصی و سفارشی سازی شده به کار گرفت.
شاتل موبایل
شاتل، با هدف تکمیل زنجیره ارزش خدمات ارتباطی و مخابراتی، فعالیت در بازار خدمات ارتباطی همراه را به لیست خدمات خود افزوده است. سیمکارت های سازمانی شاتل موبایل خدمت دیگری ست که در تکمیل راهکارهای ارتباطی شاتل به شرکت ها و سازمان ها ارائه می شود.
ارتباط نقطه به نقطه
ارتباط نقطه به نقطه از دیگر راهکارهای سازمانی شاتل برای ایجاد شبکه های خصوصی مجازی و اتصال دو یا چند نقطه از سازمان است. خیلی از سازمان های متوسط تا بزرگ، برای برقراری ارتباط ایمن میان شعبه های مختلف خود در سراسر کشور، از این بستر پایدار و اختصاصی استفاده می نمایند.
این راهکار بر پروتکلهای مختلفی، مانند VPN و VPLS و MPLS با خصوصیت های متفاوتی عرضه می شود و سازمان ها می توانند با بهره مندی از این تکنولوژی ها، شبکه اختصاصی خویش را در سراسر کشور، بر پایه پروتکلهای مختلف ایجاد کنند.
کلام آخر
ارائه خدمات در چارچوب راهکارهای سازمانی، مستلزم نیازسنجی کسب و کار، شناسایی مخاطبان و مشتریان آن کسب و کار و بررسی های دقیق فنی ست. کسب وکارهای کوچک، بزرگ و حتا شرکتهای نوپا، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره راهکارهای سازمانی شاتل، می توانند از راه تلفن اختصاصی ۹۱۰۰۰۹۹۹یا ایمیل b2b@shatel.ir با این شرکت تماس برقرار کنند. کارشناسان شاتل بعد از بررسی نیازهای سازمان شما، در زودترین هنگام هماهنگی های لازم برای انجام گام های بعدی را از راه رجوع حضوری و برگزاری جلسات اختصاصی انجام خواهند داد.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

1400/09/25
12:25:06
0.0 / 5
503
تگهای خبر: آموزش , آنلاین , ارتباطات , اطلاعات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲

تعمیر تلفن

fixtel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تعمیر تلفن محفوظ است

تعمیر تلفن

تعمیر تلفن، تعمیر موبایل