نشست هم اندیشی و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات انجام شد

نشست هم اندیشی و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات انجام شد تعمیر تلفن: نشست هم اندیشی و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات با حضور مدیران ارشد ستادی و مدیران مناطق بصورت حضوری و ویدیو کنفرانسی با سراسر کشور در روز یک شنبه 16 آبان ماه اجرا شد.


به گزارش تعمیر تلفن به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در این جلسه مهندس سلطانی با اشاره به مسیر سخت و پرتلاطم که شرکت مخابرت ایران تا حالا در حوزه مسائل اقتصادی و توسعه در وضعیت تحریم با آن مواجه بوده است اظهار داشت: فعالیت این شرکت با وجود مسیر سخت و دشوار با مشکلات موجود، افتخار آفرین است. وی با اشاره به این که جبران خسارت های عمده و زیان ها، یکی از اولویت های مخابرات است اضافه کرد: مطالبات سنواتی از نهادها و سازمان های دولتی و برخی مصوبات، مانند همکدی، عدم تغیر تعرفه ها همچون مسایلی است که مخابرات با آن مواجه می باشد و با همه ی توان و قدرت اهتمام در ایجاد توازن اقتصادی در صنعت مخابرات و محافظت از آنرا دارد. مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با اعلان اینکه بطور تقریبی نزدیک ۳۰ هزار میلیارد در سال از عدم تغییر تعرفه تا کنون از طرف دولت ها پس از خصوصی سازی نصیب شرکت شده است. اظهار داشت: در این ۱۲ سال مخابرات علاوه بر این ۶۰ هزار میلیارد تومان به دولت پرداخت کرده است. وی همچنین، اظهار داشت: با توجه به این مسائل حدود ۵۰ هزار میلیاردتومان درحوزه توسعه، توسط شرکت مخابرات سرمایه گذاری شده است. مهندس سلطانی با بیان لطمه شناسی این مسایل اظهار داشت: هر شرکتی با این شرایط اساسا به ورشکستگی کامل می رسد. وی ادامه داد: با این استدلال متاسفانه به اشتباه بحث انحصار مخابرات نیز در این میان مطرح می شودکه حقیقتا بی انصافی است. مهندس سلطانی چالش های شرکت مخابرات ایران را نیز برشمرد و اظهار داشت: در نتیجه در زمینه زیرساخت های فنی، مانند استهلاک تجهیزات مخابراتی و شرایط تحریم، عدم انجام تعهدات پیمانکاران و عدم مشارکت در نگهداری زیرساخت ها توسط FCP ها نیزایجاد می شود. مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: بخش تلفن ثابت شرکت، بطور کامل زیان ده است و بخش سیار نیز با وجود پیش بینی ها چندان مناسب نمی باشد وموجب عدم توازن در زمینه مخابرات است. وی همین طور اضافه کرد: در کنار این مسایل نقاط قوت مانند داشتن مشتریان وفادار و سرمایه های انسانی باارزش و باخبر با دانش تخصصی باعث شده است که شبکه خدمت رسانی قوی تر توزیع شوند و دارایی های گسترده همیشه به کمک مخابرات رسیده است. مهندس سلطانی اشاره کرد: برای شکار فرصت ها نیاز به یک جهش و تحول داریم که این تحول در خصوص نیاز بیش از پیش مشتریان به اتصال مطمئن و پایدار با پهنای باند وسیع تر، رقابت شدید تامین کنندگان صنعت مخابرات برای همکاری با شرکت مخابرات و هدف گذاری های دولتی برای شبکه ملی اطلاعات است. وی با اشاره به اهداف و برنامه ریزی برای توسعه پایدار ارتباطات اظهار داشت: در کوتاه مدت به دنبال نوآوری در پروسه ستادی برای افزایش راندمان، در بین مدت با نوآوری در محصولات و خدمات برای توسعه بازار هستیم و در طولانی مدت نیز به دنبال همکاری گسترده با بازیگران زیست بوم ارتباطات برای پیشرانی پایدار در صنعت هستیم.


منبع:

1400/08/17
09:37:50
0.0 / 5
558
تگهای خبر: ارتباطات , اطلاعات , تلفن , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳

تعمیر تلفن

fixtel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تعمیر تلفن محفوظ است

تعمیر تلفن

تعمیر تلفن، تعمیر موبایل