وزیر ارتباطات:

رشد کیفی پیام رسان های بومی در ۳ سال گذشته

رشد کیفی پیام رسان های بومی در ۳ سال گذشته وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه کیفیت پیام رسا‎ ن های داخلی در ۳ سال گذشته رشد قابل قبول داشته است، اظهار داشت: اولین گام برای رسیدن به نقطه مطلوب در پیام رسان ها، مبارزه با ویروس خود ناباوری است.


به گزارش تعمیر تلفن به نقل از وزارت ارتباطات، عیسی زارع پور در دیدار با مدیران پیام رسان های داخلی اظهار داشت: پیام رسان ها با تمام فراز و نشیب های سالهای گذشته، خویش را به نقطه مطلوبی رسانده و توانایی های خویش را باور کرده اند. وی با اشاره به اینکه در راه رشد پیام رسان ها چالش های جدی وجود داشته که یکی از مهم ترین آن چالش «خود ناباوری» است، اظهار داشت: تا زمانی که ویروس «خود ناباوری» وجود داشته باشد در هیچ حوزه و زمینه ای امکان پیشرفت و موفقیت وجود ندارد. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: برای رسیدن به نقطه مطلوب در پیام رسان های داخلی نخست باید کیفیت سرویسهای داخلی ارتقا یابد و قابلیت رقابت با پیام رسانه ای خارجی را داشته باشد. وی افزود پیام رسانه ای داخلی باید از مزیت های بومی بهره برده و سبد خدمات خویش را محدود به پیام رسانی نکنند. تردید نکنید که اگر خدمات با کیفیتی عرضه شود مردم هم از پیام رسان های داخلی استقبال می کنند. زارع پور با تاکید بر این که باید برای بازسازی اعتماد عمومی به پیام رسان های داخلی تلاش کرد، اظهار داشت: در سالهای گذشته برخی ضعف ها و نواقص، سبب ایجاد ذهنیت نادرست نسبت به پیام رسان های داخلی شد که حتی با رفع نقصها و ضعف های گذشته و رسیدن به استانداردهای مطلوب هنوز هم ذهنیت گذشته اصلاح نشده است و اصلاح این ذهنیت تنها با اطلاع رسانی و تبلیغات مناسب در عین عرضه خدمات مطلوب به مردم میسر می شود. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره رضایت پیام رسان ها از حمایت های وزارت ارتباطات در طول سالهای فعالیت آنها، اظهار داشت: خودمان را آماده کرده بودیم تا شنوای گلایه های مدیران پیام رسان ها باشیم. اما با اظهار رضایت شما از حمایت های وزارت ارتباطات در سالهای گذشته خشنود شدیم و امیدواریم این حمایت و همراهی با همکاری سایر دستگاههای مسئول بیشتر از پیش ادامه یابد و چالش های پیش روی پیام رسان ها به حداقل برسد. قبل از سخنان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران پیام رسان های داخلی گزارشی از اقدامات، برنامه ها و چالش های پیش روی خود عرضه و از حمایت های وزارت ارتباطات در طول سالهای گذشته قدردانی کردند.

1400/08/15
11:47:22
0.0 / 5
573
تگهای خبر: ارتباطات , اطلاعات , پیام رسان , تبلیغات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱

تعمیر تلفن

fixtel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تعمیر تلفن محفوظ است

تعمیر تلفن

تعمیر تلفن، تعمیر موبایل