مدیرعامل شركت ملی پست مطرح كرد

توسعه فناوری های روز در رابطه با مشتریان

توسعه فناوری های روز در رابطه با مشتریان به گزارش تعمیر تلفن معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه تکنولوژیهای جدید نقشی خاص در تجارت الکترونیک دارند، اظهار نمود:  امروزه بیش از 30 درصد از خریدهای اینترنتی کالا و خدمات بوسیله شبکه مجازی انجام می شود و از آنجایی که شرکت ملی پست پلت فرم تجارت الکترونیک را در اختیار دارد و نیازمند ارتباط پیوسته با مشتریان است به دنبال توسعه استفاده از فناوری های روز است.


رمضانعلی سبحانی فر در گفت و گو با ایسنا، با اعلان اینکه شرکت ملی پست یک میلیون مرسوله در شبانه روز جابه جا می کند، اظهار داشت: باتوجه به قابلیت ارائه خدمات بوسیله کدپستی در وضعیت فعلی، ۱۷۰ دستگاه دولتی با پست همکاری دارند. این بستری برای توسعه سایر خدمات پستی است. بدین سبب می توان با بهره گیری از فناوری های روز تنوع خدمات را بیشتر کرد و از جانب دیگر هزینه ارتباطات پیوسته شرکت پست با مشتریان را با بهره گیری از ابزارهای جدید ارتباطی کم کرد.
رییس هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به همکاری در تسهیل پروژه های دولت الکترونیک و تلاش در جهت رفع موانع موجود، اضافه کرد: شرکت ملی پست با تدوین قوانین و مقرراتی برای اجرای پروژه های دولت الکترونیک زمینه همکاری بخش خصوصی برای انجام پروژه ها را فراهم می آورد.
سبحانی فر با اشاره به نقش تسهیل گری شرکت ملی پست و وظیفه این شرکت در اسناد بالادستی پیرامون ایجاد پیامرسان و پست الکترونیک اظهار داشت: شرکت ملی پست به دنبال گسترش زیرساخت ها و فرهنگ سازی های لازم است تا با همکاری استارت آپ های بخش خصوصی در ابزارهایی همچون پیامرسان و پست الکترونیک ورود کند تا از این طریق ضمن کاهش هزینه های اطلاع رسانی در استفاده از خدمات پستی از این ابزارها برای کارهای تبلیغاتی نیز به بهترین شکل ممکن استفاده گردد.




منبع:

1400/04/06
20:19:16
0.0 / 5
320
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳

تعمیر تلفن

fixtel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تعمیر تلفن محفوظ است

تعمیر تلفن

تعمیر تلفن، تعمیر موبایل