فرماندار اندیكا:

مشكل آنتن دهی تلفن همراه در اندیكا

مشكل آنتن دهی تلفن همراه در اندیكا به گزارش تعمیر تلفن فرماندار اندیكا اظهار داشت آنتن دهی تلفن همراه در این شهرستان با مشكل مواجه گردیده و  مخابرات استان خوزستان آنطور كه باید و شاید مشكلات آنتن دهی خطوط در این شهرستان را حل نكرده است.



منوچهر ورناصری در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص مشكلات آنتن دهی شبكه تلفن همراه در شهرستان اندیكا اظهار كرد: متأسفانه خطوط تلفن همراه در این شهرستان، خیلی قطع و وصل می شوند كه برای حل این مشكل بارها گزارشاتی را به نماینده مردم و استاندار خوزستان ارائه دادیم.
ورناصری ادامه داد: با وجود تأكید بسیار استاندار خوزستان، ولی هنوز مشكل آن طور كه باید حل نشده است. تا اداره كل مخابرات خوزستان وضعیت را درست نكند و پای كار نیاید بسیاری از مشكلات حل نمی شود.
وی با اشاره به بازدید مستقیم مدیركل مخابرات از شهرستان گفت: شخصا بارها مراجعه حضوری به این اداره كل، واحد ارتباطات سیار و اداره كل ارتباطات و فناوری خوزستان داشتم؛ نامه نگاری ها و پیگیری های همسو نیز انجام شده ولی هیچ كدام برای رفع مشكلات اثربخش نبود.
فرماندار اندیكا گفت: مسئولان مخابرات خوزستان فقط با ابلاغ نامه اعلام می كنند كه مشكل حل شده در حالی كه هنوز در زمینه مخابرات مشكلات زیادی داریم.
ورناصری عنوان كرد: وقتی این شهرستان مناطق كوهستانی و عشایری بسیاری دارد، موضوع باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد ولی متأسفانه مخابرات آن طور كه باید كار كرده و مشكلات را حل كند، اصلا ورود نداشته و حل نكرده است.
وی در پایان با تقدیر از پیگیری های استاندار خوزستان گفت: البته با تأكیدات استاندار تا حدودی بخشی از مشكلات مخابراتی شهرستان اندیكا حل شده ولی هنوز مشكلات بسیاری حل نشده باقی مانده است.
به گزارش تعمیر تلفن به نقل از مهر، در آخرین سفر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به شهرستان اندیكا، بیشترین مشكلات مطرح شده از سوی مردم نبود آنتن دهی مناسب و اینترنت همراه یا خانگی بود كه بنا به اعلام شهروندان گاها منجر به مهاجرت هم شده بود.
استاندار خوزستان در آن سفر اظهار تأسف كرده بود كه مردم در نیازهای اولیه خود مانده و به جای اعلام نیاز به اشتغال یا هر مشكل دیگری همه یك صدا خواستار حل مشكلات آنتن دهی خطوط هستند.
شریعتی از مسئولان مخابرات خوزستان خواست تا هرچه سریعتر این مشكلات را حل و رضایتمندی مردم را جلب كنند؛ ماه ها از آن سفر می گذرد اما معلوم نیست چرا آنتن دهی موبایل باید اینقدر ضعیف باشد كه روند جان دادن یك جوان ۱۸ ساله از طریق موبایل قابل گزارش دادن نباشد.


 

1396/07/10
22:35:00
5.0 / 5
5091
تگهای خبر: مخابرات , تلفن , تلفن همراه
این مطلب را می پسندید؟
(2)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴

تعمیر تلفن

fixtel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تعمیر تلفن محفوظ است

تعمیر تلفن

تعمیر تلفن، تعمیر موبایل