اپل باز كردن قفل آیفون با ماسك را ممكن می كند!

اپل باز كردن قفل آیفون با ماسك را ممكن می كند! تعمیر تلفن: اپل اخیرا نسخه بتا و آزمایشی سیستم عامل ios را برای توسعه دهندگان منتشر نموده كه قابلیت باز كردن قفل آیفون به هنگام پوشیدن ماسك روی صورت كاربران را داراست.


به گزارش تعمیر تلفن به نقل از ایسنا، باتوجه به آن که خیل عظیمی از کاربران گوشیهای آیفون از قابلیت تشخیص هوشمند چهره موسوم به فیس آی دی استفاده می نمایند و در زمان شیوع گسترده ویروس کرونا بمنظور رعایت نکات بهداشتی بر روی صورت خود ماسک می زنند، اپل با ارائه و انتشار نسخه بتای سیستم عامل ios برای توسعه دهندگان اعلام نموده است که کاربران از این پس در صورتیکه برروی صورت خود ماسک زده باشند، برای باز کردن قفل گوشی آیفون خود با مشکل مواجه نخواهند شد.
طبق گزارش وب سایت تک کرانچ، هم اکنون در صورتیکه کاربری قابلیت فیس آی دی را بر روی گوشی آیفون خود فعال سازی کرده باشد، هنگام پوشیدن ماسک برای باز کردن قفل گوشی با تاخیر آزاردهنده ای روبرو می شود و در آخر نیز مجبور می شود ماسک را از صورت خود بردارد که این کار از لحاظ رعایت نکات بهداشتی در زمان شیوع گسترده ویروس خطرناک کرونا مورد تایید نخواهد بود.
حالا در این نسخه جدید ios ۱۳.۵، اپل پروسه باز کردن قفل گوشیهای آیفون را برای کاربرانی که از ماسک استفاده می نمایند، تسهیل کرده و صفحه passcode را به صفحه اصلی آورده است واین بدان معناست که در صورت پوشیدن ماسک، کاربر تنها کافیست صفحه فیس آی دی را رد کند و برای باز کردن قفل گوشی پسورد مورد استفاده خودرا وارد کند.




منبع:

1399/02/13
14:43:31
5.0 / 5
3082
تگهای خبر: آیفون , اپل , سیستم , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵

تعمیر تلفن

fixtel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تعمیر تلفن محفوظ است

تعمیر تلفن

تعمیر تلفن، تعمیر موبایل