تدوین برنامه سه تا پنج ساله تحول دیجیتال بانك تجارت

تدوین برنامه سه تا پنج ساله تحول دیجیتال بانك تجارت تعمیر تلفن: معاون بانك تجارت از تدوین برنامه سه تا پنج ساله تحول دیجیتال این بانك آگاهی داد و اظهار داشت كه چاره محوری باید جایگزین تفكر محصول محوری در بانك ها شود.


به گزارش تعمیر تلفن به نقل از ایسنا، هیبت الله سمیع در مراسم رونمایی از مركز نوآوری بانك تجارت كه بامداد امروز در محل این مركز برگزار شد، با اشاره به اینكه بانك ها با اتكا به مدلهای سنتی كسب وكار قادر به رقابت نیستند، اظهار نمود: برای بانك ها حركت به سمت هوشمندسازی یك انتخاب نیست، بلكه باید رویكرد هوشمندانه در ارائه خدمات داشته باشند.
وی با اشاره به اینكه چاره محوری باید جایگزین تفكر محصول محوری شود، اشاره كرد: هم اكنون اهمیت خدمات تسهیل كننده كسب وكار برای بانك ها بیشتر از طرح های سپرده ای، تسهیلاتی و پذیرش تعهدات است و بانك ها باید نقش تسهیل گر در كسب و كار ایفا كنند.
معاون سازمان و سرمایه گذاری های بانك تجارت خدماتی همچون خدمات مشاوره ای، تامین زنجیره ارزش و راهكارهای تولید ارزش افزوده را از موارد مهم در سیاست گذاری بانك ها خواند و اظهار داشت: هرچند كه بانك ها عموما كسب وكارهای نوین را به رسمیت نمی شناختند، اما حالا قسمتی از خدمات بانكی بر عهده این فین تك هاست.
سمیع اضافه كرد: بانك ها با حضور بازیگران جدید، راحت تر می توانند مدل كسب و كار خودرا به روز كنند و یكی از مهم ترین استراتژی های هر بانك، توسعه كسب و كارهای مبتنی بر تحولات بانك داری الكترونیك است.
وی اشاره كرد: پروژه تحول دیجیتال بانك تجارت با رویكرد توسعه كسب و كار، یكی از كلان پروژه هایی است كه برای مدت سه تا پنج سال تدوین شده و الان در مرحله ترسیم نقشه راه است.
بگفته معاون سازمان و سرمایه گذاری های بانك تجارت، پنجره نوآوری تجارت این بانك نیز با برنامه و اعداد و ارقام مشخص تدوین شده و از امروز شروع به كار می كند.




منبع:

1398/09/29
20:44:38
5.0 / 5
5010
تگهای خبر: خدمات , دیجیتال , سرمایه , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳

تعمیر تلفن

fixtel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تعمیر تلفن محفوظ است

تعمیر تلفن

تعمیر تلفن، تعمیر موبایل