هشدار مجدد رگولاتوری؛

سوءاستفاده از مدارك هویتی زوار اربعین برای ثبت سیمكارت

سوءاستفاده از مدارك هویتی زوار اربعین برای ثبت سیمكارت به گزارش تعمیر تلفن سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نسبت به سوءاستفاده از مدارك هویتی زوار اربعین برای ثبت سیمكارت آگهی داد و اعلام نمود: سیمكارت های ثبت شده بدون اطلاع مالكان آنها، مسدود می شود.



به گزارش تعمیر تلفن به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره داغی مدیركل حفاظت از حقوق مصرف كننده رگولاتوری در این زمینه اعلام نمود: چنانچه زوار اربعین حسینی، پیامكی با عنوان (ماسك) سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در خصوص صدور سیمكارت به نامشان دریافت نمودند باید به دفاتر فروش اپراتورها بازگشت و سیمكارت ثبت شده را مسدود و غیرفعال كنند.
وی با اشاره به سوءاستفاده از مدارك هویتی زوار اربعین برای ثبت سیمكارت بدون اطلاع آنها، اظهار داشت: سیمكارت های ثبت شده بدون اطلاع مالكان آنها، مسدود می شود.
مدیركل حفاظت از حقوق مصرف كننده رگولاتوری با اشاره به اینكه قبل از این نیز سوءاستفاده از اطلاعات هویتی حجاج بیت الله الحرام، برای ثبت گوشی تلفن همراه به صورت مسافری در سامانه گمرك صورت گرفته بود، اضافه كرد: بنا بر این برای جلوگیری از تضییع حقوق كاربران لازم است مشتركان تلفن همراه و زوار اربعین حسینی از اسناد هویتی خودشان بطور جدی محافظت كنند.
وی اشاره كرد: زوار درصورت ثبت سیمكارت به نام آنان بدون اطلاع خودشان، حتما سیمكارت را غیرفعال كرده و شكایت خودرا در سامانه ثبت و پاسخگوئی به شكایات ۱۹۵ ثبت كنند.
قره داغی اضافه كرد: رگولاتوری بطور مستمر بر عملكرد دفاتر فروش اپراتورها و دفاتر پیشخوان خدمات دولت در فروش و فعال سازی سیم كارتهای تلفن همراه نظارت كرده و با متخلفان در این زمینه به شدت برخورد می كند.


منبع:

1398/07/19
22:53:58
5.0 / 5
4231
تگهای خبر: اپراتور , ارتباطات , اطلاعات , تلفن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱

تعمیر تلفن

fixtel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تعمیر تلفن محفوظ است

تعمیر تلفن

تعمیر تلفن، تعمیر موبایل