در حوزه ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی دیجیتال ؛

همراه اول در جشنواره ستارگان روابط عمومی، برترین روابط عمومی شد

همراه اول در جشنواره ستارگان روابط عمومی، برترین روابط عمومی شد به گزارش تعمیر تلفن، روابط عمومی همراه اول در دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، لوح ویژه ارتباطات رسانه ای را دریافت کرد و بعنوان روابط عمومی برتر در قسمت روابط عمومی دیجیتال ارائه شد.


به گزارش تعمیر تلفن به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، «دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران» (آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی) با حضور تعدادی از مدیران، کارشناسان و اساتید روابط عمومی ایران و برخی از اساتید بین المللی، در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار گردید. در قسمت معرفی برترین های روابط عمومی ایران، روابط عمومی همراه اول با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی های علمی و تخصصی صورت گرفته موفق به دریافت نشان ویژه «ارتباطات رسانه ای» شد. همینطور روابط عمومی همراه اول با عنایت به جمع بندی و تصمیم هیأت داوران بعنوان «روابط عمومی برتر» در حوزه «روابط عمومی دیجیتال» در سال ۱۴۰۱ ارائه شد و شایسته دریافت لوح و تندیس این جشنواره گردید. در این رویداد پیام آنه گرت آبارزوا، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی(IPRA) به مناسبت روز ملی روابط عمومی در ایران هم قرائت شد. در بخشی از پیام وی عنوان شده بود: «روابط عمومی، یک لزوم در عصر ارتباطات بشمار می رود و موفقیت سازمان ها، ادارت و شرکت ها و دوام آنها در زمینه ها و فعالیت تخصصی به عملکرد روابط عمومی وابسته شده است.» برپایه تعریف رئیس IPRA از «روابط عمومی»، این حوزه یک شیوه مدیریت تصمیم گیری است که وظیفه ایجاد روابط و منافع بین سازمان ها و مخاطبان آنها برپایه ارسال اطلاعات از راه روش های ارتباطی اخلاقی و قابل اعتماد را بر عهده دارد که تحقق این تعریف بر عناصر «تصمیم گیری»، «ایجاد روابط عمومی دوسویه سودمند»، «اطلاع رسانی» و «اخلاق» وابسته است. در همین راستا دو کارگاه آموزشی روابط عمومی با عناوین «روش های تبیین و انعکاس در روابط عمومی» و «مهارت های گویایی، دیداری و شنیداری در روابط عمومی» در روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه به صورت مجازی برگزار گردید. قابل ذکر است روابط عمومی همراه اول در جهت برنامه راهبردی این اپراتور و با مأموریت تحقق رویای دیجیتال تلاش داشته با برقراری ارتباطات دیجیتال رسانه ای، ارتباط خود با مشترکان و رسانه ها را تقویت کرده و به صورت هوشمند دسترسی ذینفعان به اطلاعات و خدمات موردنیاز را فراهم آورد.


منبع:

1402/02/31
11:45:43
0.0 / 5
372
تگهای خبر: آموزش , اپراتور , ارتباطات , اطلاعات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱

تعمیر تلفن

fixtel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تعمیر تلفن محفوظ است

تعمیر تلفن

تعمیر تلفن، تعمیر موبایل