دومین نوآوردگاه مركز نوآوری ایرانسل انجام شد

دومین نوآوردگاه مركز نوآوری ایرانسل انجام شد تعمیر تلفن: دومین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل، با حضور 12 تیم استارتاپی اجرا شد.


به گزارش تعمیر تلفن به نقل از مهر، این نوآوردگاه (Startup Weekend)، از ۲۰ تا ۲۲ آذرماه ۱۳۹۹، توسط مجموعه‌ی «ایرانسل لبز (Irancell Labs)» در «شتاب دهنده‌ی کهکشان» مرکز نوآوری ایرانسل، واقع در «ایستگاه نوآوری شریف»، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام شد و ۱۲ تیم استارتاپیِ شرکت کننده که بعد از ثبت نام، در ارزیابی اولیه پذیرفته شده بودند، در آن حضور داشتند. در این نوآوردگاه گروه های استارتاپی ۱۲گانه، در زمینه‌ی خدمات سبک زندگی دیجیتال، ویدیوی درخواستی (VoD)، سلامت دیجیتال، شناسه دیجیتال، خدمات مبتنی بر موقعیت و بازاریابی دیجیتال شرکت داشتند و بعد از برگزاری کارگاه های مختلف، در روز پایانی نوآوردگاه، تیم های شرکت کننده، ایده‌ی خودرا در حضور داوران ارائه کردند. تیم های برتر این رویداد (یک تیم در زمینه‌ی سلامت دیجیتال، و یک تیم در زمینه‌ی خدمات سبک زندگی دیجیتال) به همراه تیم های برگزیده‌ی نوآوردگاه اول (شامل سه تیم در زمینه‌ی سلامت دیجیتال، یک تیم در زمینه‌ی VoD و یک تیم در زمینه‌ی خدمات سبک زندگی دیجیتال)، در فرآیندهای «پیش شتاب دهی» شتاب دهنده‌ی کهکشان پذیرش می شوند. همین طور یک تیم در زمینه‌ی VoD از رویداد نخست و نیز دو تیم در زمینه‌ی خدمات سبک زندگی دیجیتال و یک تیم در زمینه‌ی VoD از نوآوردگاه دوم، بطور مستقیم، بمنظور ورود به فرایندهای سرمایه­گذاری، به تیم­های داخلی ایرانسل معرفی گشتند. اولین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل، از ۱۶ تا ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۹، با حضور دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل و با شرکت ۱۰ تیم استارتاپی برگزار شده بود. مرکز نوآوری ایرانسل، در قالب مجموعه‌ی «ایرانسل لبز (Irancell Labs)» و با هدف فرصت آفرینی در زمینه‌ی فناوری های برتر، بمنظور خلق ارزش، رفاه انسان ها و توسعه‌ی سبک زندگی دیجیتال تشکیل شده است. مجموعه‌ی ایرانسل لبز، از سال گذشته، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل با جامعه‌ی دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ ها و شرکت های فناور و با ماموریت انجام کارهای تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری سازی در زمینه‌ی شبکه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، شامل دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و شرکت های فناور، با هدف تامین نیازمندی های بازار ICT تأسیس شده است. چشم انداز این مجموعه، پیشگام بودن در توسعه‌ی منابع انسانی و زیرساخت های تحقیقاتی اقتصاد دانش بنیان در حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در زمینه‌ی خلق محصولات و خدمات این حوزه است و «بخش تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل»، همچون بخش های اصلی آن هستند. ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با راه اندازی مرکز نوآوری، به دنبال حرکت در راه گسترش خدمات متنوع و توسعه‌ی سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با بهره بردن از فناوری های برتر در حوزه های مختلف، خلق ارزش کند. تیم های استارتاپی می توانند برای اطلاعات بیشتر و مطالعه‌ی زمینه های مورد حمایت، به بخش «مرکز نوآوری ایرانسل» در وب سایت ایرانسل لبز به آدرس labs.irancell.ir مراجعه کنند.


منبع:

1399/09/24
14:44:15
5.0 / 5
1171
تگهای خبر: اپراتور , ارتباطات , اطلاعات , ایرانسل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱

تعمیر تلفن

fixtel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تعمیر تلفن محفوظ است

تعمیر تلفن

تعمیر تلفن، تعمیر موبایل