رونق كسب وكارها با ارتباط مستقیم تولیدكننده و مصرف كننده

رونق كسب وكارها با ارتباط مستقیم تولیدكننده و مصرف كننده تعمیر تلفن: توسعه ارتباطات روستایی و امكان دریافت خدمات الكترونیكی، با حذف واسطه ها و برقراری ارتباط دوسویه میان تولیدكنندگان با مصرف كنندگان، كسب وكار خیلی از روستاییان كشور را رونق بخشیده است.


به گزارش تعمیر تلفن به نقل از ایسنا، با ظهور فضای مجازی و حضور کسب وکارها در این فضا، خیلی از فرآیندهای خرید و فروش و رفع نیاز کاربران تغییر کرده است. در صورتیکه قبل از این، محصولی که توسط تولیدکننده فراهم شده بود، بوسیله چندین واسطه به دست مصرف کننده می رسید، حالا این امکان فراهم شده که تولیدکننده و مصرف کننده بتوانند به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنند.

حذف واسطه محصولات روستایی با توسعه ارتباطات روستایی
از سویی، درحالی که در ابتدا شهرهای بزرگ به اینترنت و استفاده از امکانات ارتباطی مجهز می شوند، لازم است این امکانات برای شهرهای کوچک و روستاها هم فراهم شده، برای اینکه بیشتر تولیدکنندگان محصولات مورد نیاز کاربران، توسط همین تولیدکنندگان روستایی فراهم می شود و با ایجاد ارتباط بین دو بخش تولیدکننده و مصرف کننده و حذف واسطه، می توان رضایت طرفین را با کاهش قیمت های واسطه گری و افزایش کیفیت محصولات کسب نمود.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ویدئوی «ایران هوشمند» رونق کسب وکار روستاییان بواسطه توسعه ارتباطات روستایی را موردبررسی قرار داده است. وزارت ارتباطات، برای تحقق «عدالت ارتباطی» که از مصادیق «عدالت اجتماعی» است، تا حالا توانسته نزدیک به ۹۵ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور را به شبکه ارتباطی متصل کند که این عدد تا اختتام سال به ۱۰۰ درصد می رسد.
اتصال بیشتر روستاهای کشور به شبکه ارتباطی یعنی بهره مندی ساکنان آن از خدمات الکترونیکی و امکان برقراری رابطه بیشتر و بهتر با مردم دیگر نقاط کشور که از این طریق روستاییان می توانند محصولات خودرا بدون واسطه در اختیار مشتریان خود قرار دهند. همین مورد نیز موجب رونق کسب وکار آنها شده است.
یکی از فروشندگان خرما از فعالیت سه ساله خود در فضای مجازی و فروش محصولات خود می گوید. بگفته او، استفاده از فضای مجازی منجر به برقراری ارتباط بین تولیدکننده و مصرف کننده و شناسایی محصولات به آنها و ایجاد کسب وکار شده است. در صورتیکه پیش این، تاجران بودند که خرما را خریداری می کردند و به سطح کشور می فرستادند و ارتباطی بین تولیدکننده و مصرف کننده نبود، اما با بهره گیری از فضای مجازی و برقراری این ارتباط، نیاز مشتری هم شناسایی شده و محصولات با کیفیت برتری هم ارائه می شود.




منبع:

1399/09/12
13:34:53
5.0 / 5
1062
تگهای خبر: ارتباطات , اطلاعات , اینترنت , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱

تعمیر تلفن

fixtel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تعمیر تلفن محفوظ است

تعمیر تلفن

تعمیر تلفن، تعمیر موبایل