سامانه ارزیابی دفاتر پیشخوان افتتاح شد

سامانه ارزیابی دفاتر پیشخوان افتتاح شد تعمیر تلفن: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از راه اندازی سامانه جامع ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت با هدف نظارت آنلاین بر عملكرد این دفاتر، آگاهی داد.


به گزارش تعمیر تلفن به نقل از رگولاتوری، شهرام حی شاد مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری در این زمینه اظهار داشت: سامانه جامع ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت، با هدف مکانیزه کردن تمامی فرآیندهای مربوط به خدمات در این دفاتر، بررسی عملکرد و نظارت مطلوب تر بر آنان به صورت برخط، به راه افتاده است. وی با اعلان اینکه این سامانه بر طبق مصوبه ۲۸۹ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به وجود آمده است، اظهار داشت: در این سامانه فرآیندهای ثبت خوداظهاری، محاسبه امتیازها، رتبه بندی دفاتر و نمایش آن پیش بینی شده است. حی شاد فضای دفتر، تعداد پرسنل، مکان استقرار دفتر، میزان رضایتمندی مردم از خدمات بر طبق نتایج نظرسنجی، سابقه فعالیت دارنده پروانه و.... را از فاکتور های ارزیابی دفاتر پیشخوان خدمات عنوان نمود. وی افزود: همین طور دریافت وجوه مازاد بر هزینه خدمات ابلاغی از طرف رگولاتوری، جعل یا مخدوش کردن پرونده و مدارک تامین کنندگان خدمات، تغییر مکان و نشانی دفتر بدون موافقت اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مناطق، عدم وجود امکانات لازم برای ارائه خدمات به جانبازان، معلولان و سالمندان و... از فاکتور های دارای امتیاز منفی است. مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری با اشاره به اینکه تمام مراحل ارزیابی و رتبه بندی دفاتر در این سامانه برخط است، اظهار داشت: با راه اندازی سامانه ارزیابی، رتبه بندی دفاتر به صورت الکترونیکی انجام شده و دیگر نیازی به خوداظهاری مکتوب نیست. همین طور از این پس، خدمات دستگاهها بر طبق رتبه ای که دفاتر در این سامانه کسب می کنند، به آنها واگذار می شود، به همین دلیل، ثبت نام و خوداظهاری در این سامانه برای تمام دفاتر پیشخوان الزامی است. وی ادامه داد: نحوه تعامل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی، از زمان ثبت خوداظهاری برای تعیین رتبه دفتر تا تاییدیه نهایی و اختصاص خدمات بر طبق رتبه نهایی در این سامانه پیش بینی شده است. حی شاد با تاکید بر لزوم خوداظهاری در این سامانه، افزود: ارزیابی تمام دفاتر از تاریخ ۱۵ اردیبهشت سال جاری شروع شده و دفاتر پیشخوان ظرف مدت یک ماه می توانند به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منوی ﺧﺪﻣﺎت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿک و یا سامانه ارزﯾﺎﺑﯽ و رﺗﺒﻪﺑﻨﺪی دﻓﺎﺗﺮ ﭘﯿﺸﺨﻮان ﺧﺪﻣﺎت دوﻟﺖ، مراجعه نموده و اطلاعات خودرا وارد کنند.


منبع:

1399/02/15
20:59:23
5.0 / 5
1418
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲

تعمیر تلفن

fixtel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تعمیر تلفن محفوظ است

تعمیر تلفن

تعمیر تلفن، تعمیر موبایل