گزارش شركت مخابرات ایران از دستاوردهای خود در حوزه فناوری اطلاعات در سال ۹۷

گزارش شركت مخابرات ایران از دستاوردهای خود در حوزه فناوری اطلاعات در سال ۹۷ به گزارش تعمیر تلفن شركت مخابرات ایران در گزارشی از دستاوردهای سال ۹۷ شركت، خلاصه ای از اقدامات حوزه فناوری اطلاعات این شركت را ارائه نمود.


به گزارش تعمیر تلفن به نقل از ایسنا، در این گزارش كه سید مجید صدری، مدیر عامل شركت مخابرات آنرا عرضه كرده آمده است: پارسال سیستم های جامع نرم افزاری ارتباط با مشتریان تلفن ثابت، باندپهن xDSL/FTTH و عرضه خدمات زیرساختی و ارتباطی به شركت ها و سازمان ها به صورت یكپارچه و متمركز در مراكز داده مخابرات ایران پیاده سازی و با برگردان اطلاعات استان ها به بهره برداری جهت عرضه خدمات به بیشتر از سی میلیون مشترك در سطح كشور رسید.
شركت مخابرات ایران اعلام نمود: در سال ۹۷ سیستم های AAA كل كشور متمركز و برگردان و در نتیجه در كلیه مناطق سیاست های تفكیك ترافیك و مدیریت حسابداری مشتركین باندپهن یكسان شد تا مخابرات ایران بتواند كمپین های یكپارچه را در شبكه های xDSL/FTTH عرضه نماید.
در این گزارش آمده است: از دیگر اتفاقات خوب سال ۹۷، پیاده سازی سیستم جامع و متمركز نرم افزاری OSS (سیستم پشتیبانی عملیات شبكه) و یكپارچه سازی آن با CRM و AAA در شركت مخابرات ایران در تمامی استان ها بود كه منجر به اجرای فرایندهای مختلف رفع خرابی و مدیریت ظرفیت و كیفیت شبكه تا لایه های دسترسی شد كه تأثیر مستقیم در افزایش كیفیت خدمات باندپهن و در نتیجه رضایت مشتركین XDSL/FTTH دارد.
سید مجید صدری تصریح كرد: با یكپارچه و متمركز شدن سیستم های CRM و OSS در مخابرات ایران، طراحی و توسعه سیستم Bit Stream انجام گرفته تا شركت های دارنده پروانه FCP و Servco بتوانند از زیرساخت های باندپهن مخابرات ایران به صورت اشتراكی استفاده نموده و درآمد حاصل را با مخابرات ایران تسهیم كنند. بهره برداری از این سیستم منجر به پیشگیری از هدر رفت سرمایه گذاری مجدد شركت های دارنده پروانه در لایه دسترسی و انتقال شد و به راحتی شركت های مذكور می توانند به مشتركین خود بر روی زیرساخت های خالی مخابرات ایران در كل كشور خدمات باندپهن خویش را عرضه نمایند.
گزارش دستاوردهای سال ۹۷ شركت مخابرات تاكید می كند: ایجاد زیرساخت اگریگیتوری محتوای صوتی و داده در مخابرات ایران، از دیگر دستاوردهای مهم سال قبل بوده كه می توان با مشاركت بازیگران محتوا در توسعه بازار محتوای صوتی و دیجیتالی كشور سهم بسزایی را نصیب مخابرات ایران نمود.
در این گزارش آمده است: سال قبل و در جهت عمل به اهداف بهره مندی از توان داخلی به لطف خدا توانستیم سیستم صورت حساب (Billing) كلیه استان ها را با راهكار ایرانی و بومی به صورت متمركز یكپارچه نموده و داشبورد گزارش گیری هم جهت مدیریت متمركز قبوض مشتركین بوجود آمد تا در آینده نزدیك مشتركین مخابرات ایران در هر نقطه از كشور بتوانند خدمات مرتبط به قبض را از هر منطقه ای دریافت نمایند.



1398/03/28
13:37:13
5.0 / 5
4400
تگهای خبر: اطلاعات , تلفن , خدمات , دیجیتال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳

تعمیر تلفن

fixtel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تعمیر تلفن محفوظ است

تعمیر تلفن

تعمیر تلفن، تعمیر موبایل